Lionsclub Leiderdorp organiseert regelmatig activiteiten waarvan de opbrengsten gebruikt worden om met name lokale doelen, groot en klein, te ondersteunen. Ook staan de leden van de Lionsclub klaar om bij activiteiten te helpen zoals de Winkelochtend in de Winkelhof voor bewoners van Leytenrode en Ommedijk, of het rijden van ouderen naar bijvoorbeeld een kerstmarkt, beide in samenwerking met Incluzio.

Lions steunen Kerstnachtviering

Kees van Haasteren en Peter de Ligt hebben namens de Lionsclub Leiderdorp een cheque ter grootte van € 300 overhandigd aan Renske van der Velden van de Protestantse Gemeente in Leiderdorp. Dit bedrag komt ten goede aan de organisatie van de Kerstnachtviering in de Houtkamp op 24 december om 21.30. Het is een evenement dat mensen van alle leeftijden en achtergronden in Leiderdorp bij elkaar brengt op Kerstnacht. Het is vooral een viering met een groot gevoel van saamhorigheid, het samen zingen van vertrouwde kerstliederen, onder begeleiding van muziekvereniging Tamarco, en het samen stil staan bij wat kerst betekent. De kerstnachtviering gaat uit van de Protestantse Gemeente Leiderdorp.

Assistentie bij Ontbijt in de Winkelhof

Op 15 januari 2020 assisteerde Lionsclub Leiderdorp bij het ontbijt in de Winkelhof.

Hulp Muziekhuis Scarabee

Lionsclub Leiderdorp doneerde op 15 sept. 2018 € 500 voor muziek aan Inloophuis Scarabee. Dit is een plek waar mensen die zijn geraakt door kanker elkaar kunnen ontmoeten. Zie hun website.

Donatie Hospice Issoria

Op 30 aug. 2017 doneerde Lionsclub € 1941,94 aan Hospice Issoria.