De tweede Leiderdropjes actie was in het najaar van 2020. De activiteitencommissie besloot opnieuw tot deze actie, nu voor Hospice de Mare dat naar verwachting in 2022 in Leiderdorp wordt geopend. De potjes werden door de Lions en hun partners gevuld met echte drop en voorzien van wikkel en dekselsticker. De meeste potjes zijn verkocht aan bedrijven die ze onder meer in hun kerstpakketten doen. Ook verkochten winkeliers in Leiderdorp weer potjes. Van vrije verkoop door Lions kwam helaas niet veel terecht door de beperkende corona-maatregelen. Toch was de actie weer een groot succes; de opbrengst van € 12.800 werd door onze president Erwin van Achthoven overhandigd aan Dr. van Velzen van Hospice De Mare.