25/11/2023

Leiderdropjes-actie is van start gegaan.

Potje dropjesOp zaterdag 25 november 2023 stonden enkele leden en partners van Lionsclub Leiderdorp met een kraampje op het plein bij Sport2000 in de Winkelhof om potjes Leiderdropjes te verkopen waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan Stichting Hospice de Mare. Dit hospice wordt momenteel gerealiseerd op de Hoogmadeseweg 70 in Leiderdorp en zal in het voorjaar haar deuren openen. Naast de verkoop van vele potjes drop ontving de Lionsclub ook van meerdere mensen meer geld dan de verkoopprijs als extra donatie; ook waren er mensen die geen potjes afnamen maar graag wel geld wilden doneren. Er was ook interesse in een foldertje van het hospice, en om aldaar vrijwilliger te worden.

Er werden die dag 312 potjes verkocht; de dagopbrengst was, inclusief donaties, bijna € 1900.

Er zijn nog veel potjes te koop. Misschien een idee voor uw kerstpakket? Reserveer via een email aan Lionsclub Leiderdorp.

Zie voor vorige acties de Projecten pagina.