Op 17 nov. 2022 organiseerde Lionsclub Leiderdorp opnieuw een benefietdiner. De dorpskerk werd ingericht met gehuurde en aangeklede horecatafels en de catering werd verzorgd door Kenneth en zijn brigade van Kom Eten uit Hoogmade.

De te proeven en bestellen wijnen werden geschonken en geleverd door Jaap Baan van De Gouden Ton; de muzikale omlijsting met tal van artiesten werd ingekocht bij Frank Wentink.

De bedoeling was om die avond zoveel mogelijk geld op te halen voor een bijzonder goed doel: het meenemen van zoveel mogelijk Leiderdorpse ouderen met een lichamelijke of geestelijke handicap naar de Keukenhof om ze daar een dagje te verwennen. De door sponsors gekochte tafels, de losse couverts, een loterij en de wijnverkoop bracht een prachtig netto resultaat op van € 6000.

Dankzij deze grote en gulle opbrengst konden op 12 april 2023 twee touringcars worden gehuurd van Koninklijke Beuk die waren omgebouwd voor het vervoer van rolstoelen, aangevuld met een kleine rolstoelbus, voor in totaal 24 rolstoelen en hun (medische) begeleiders van Leytenrode en Ommedijk. Onze 'rollende' gasten konden genieten van een volledig verzorgd bezoek aan de Keukenhof.  Een mooie en dankbare activiteit van onze organiserende, helpende en begeleidende Lions. Op de foto van Leytenrode enkele van de 24 gasten met hun begeleiders.

Op 6 april 2017 organiseerde Lionsclub Leiderdorp voor de eerste keer een Benefietdiner tijdens welk niet alleen heerlijk kon worden gegeten, maar ook een keur aan wijnen werd geproefd en kon worden aangeschaft. De reacties hierop waren ronduit uitbundig, dus alle reden voor een herhaling, maar corona verstoorde ook deze plannen.